Onsdag. 


   
 
Igår var sista dagen med Linn. Jag hjälpte henne springa massa ärenden. På kvällen grillade vi hela familjen hos pappa. Farmor, mamma och Björn och så vi. Var verkligen en bitterljuv middag. Det var trevligt men så kom man på varför man satt där och hade det så trevligt. 

Linn och Louise bestämde sig för att dom skulle sova hos mig inatt. Det blev lättare så. Vi hade tjejkväll, åt massa godis och chips och bara pratade. Tills det var dags att sova. Alarmet ringde halv fyra. Joel hämtade oss vid fyra och så åkte vi mot Arlanda. Var så jäkla jobbigt att säga hejdå. Men ändå skönt att hon åker med Louise. 

Jag älskar min syster och hon är också en av mina bästa vänner. Kommer sakna henne så ofantligt jäkla mycket. Nästa gång jag ser henne är i december. Låt oss hoppas att det går fort men ändå inte för jag hatar vintern. 

Puss 

 

Kommentera

