Torsdags 


   
 
Bilder från igår. 

Efter jag och Joel lämnat av Linn och Louise så åkte vi hem. Vi köpte oss en varsin kaffe på donken och sen åkte vi hem. Sov några timmar men vid tolv mötte jag mamma och Yvonne för shopping. Behövde köpa nya kläder till mitt nya jobb. Efter det gick vi hem till mamma. Tog en fika. Gjorde oss i ordning och åkte hem till Roya på persisk afton. Roya bjöd på massa god mat och det blev mycket prat. Är helt slut nu efter fyra timmars sömn inatt och all shopping. 

   
 
Imorgon ska jag träna. Sen ska jag träffa Felicia. Vi hörs imorgon. Puss 

Kommentera

