Varför ändra på ett vinnande koncept? 


  
Rensade min sminkväska och bytte necessär. Skämms för att säga det men har gått runt med en necessär som är för killar i ett par månader. Den är typ ur linjen ”loreal Paris men” ,haha , så bytte till en rosa. Hittade alla mina läppstift och upptäckte att alla är i samma färg eller snarlika. Brunt eller mot det lila hållet är min favorit. Sen har jag lyckats samla på mig massa rosa läppstift fast jag verkligen inte gillar rosa. Konstigt. Kommer nog fortsätta på nude brunt. Känns mer mig. 

Puss 

Kommentera

