H&m ögonskuggor 


   
    
 
Jag fortsätter att testa H&Ms nya smink och deras ögonskuggor överraskade mig. Otroligt pigmenterade och satt bra hela kvällen trots några glas vin och ett rinnande öga. Så det rekommenderar jag till er om ni vill komma undan billigt med ögonskuggor. 

Men! Angående det rinnande ögat, jag köpte lösögonfransar eftersom dom har så många nya olika versioner och några fina men jag blev SÅ besviken. För det första så ingår inte lim längre utan det får du köpa till för 49kr och limmet suger balle. Det är i rinnande form typ som vatten och det var jättesvårt att fästa fransarna med det limmet. Det tog mig en kvart och det brukar ta mig en minut. Blev så irriterad. Fick ju dit dom tillslut men då var fransarna för tunga för mina egna fransar så dom hängde typ. Aja. Det funkar om man inte bryr sig så mycket men jag lägger hellre till 30 spänn på fransar från Ardell och får så mycket bättre kvalité och det ingår lim. 

Ett litet tips bara 😉 

Puss 

Kommentera

