Måndag 


  
Bild innan jag färgade mitt hår brunt. Tycker nästan man kan se i mina ögon att jag är livrädd för att det inte ska bli bra vilket det inte blev heller. 

Hej bloggen. 

Tänkte att det varit så mycket snack om hår dom senaste dagarna så jag slänger in ett vanligt hederligt inlägg. Idag vaknade jag rätt sent för att vara mig. Gick upp, åt min chiapudding. Hade tillsatt kakao i den för att göra den lite mer spännande men det var inte så jättegott så gör nog inte om det.  Vid tre traskade jag mot mitt gamla jobb för att hälsa på barnen innan jag skulle hämta mina barnvaktsbarn. Var så kul att se alla små söta ansikten och jag hade saknat varenda en. Efter jag hade fått en snabb info om hur det går till hemma hos familjen traskade jag vidare hem till farmor där jag bjöd på fika. Köpte med mig kakor. Hon och Milo åker snart till Spanien så passar på att träffa mitt älskade skräp. Milo alltså. Haha. Efter farmor gick jag på en powerwalk och nu ligger jag i sängen mer spännande än så har det inte varit. 

En helt annan grej. Jag har sovit så jäkla dåligt sen jag flyttade hit. Jag har inte kunnat förstå varför. Jag sover men inte i djupsömn. Googlade på det och kom på att det är min tv. Jag bor ju så litet så jag har tvn ovanför sängen så jag kan sitta i soffan och titta. Jag ligger alltså och sover i ett magnetfält. Hur bra är det? Så nu har jag börjat dra ur tv sladden ur väggen och sover faktiskt bättre. 

Imorgon ska jag gymma med Louise inne i stan. Vi hörs. Puss 

Kommentera

