Mitt hår genom tiderna 


   
    
    
    
    
    
    
    
    
 Googlade på Sara hårfärg (är inte ego) och det kom upp så många olika bilder. Gamla som nya. Tänkte att eftersom jag ändå skrev om mina olika hårfärger igår så kunde jag lägga upp lite *hosthost18bilder* bilder på det. Många färger har det varit men som sagt trivdes jag bäst i det orangea/röda men kommer aldrig ha det igen. Något som gör mig ledsen är att se hur fint och friskt och långt mitt hår var för något hår sen. Innan jag förstörde det med att bleka och sluta använda bra hårprodukter. Det ser så livfullt ut. Något annat som gör mig ledsen är att se bilderna på mig när jag var så stor. Var så olycklig men visade det inte. Så glad att jag är där jag är idag och att jag har gått igenom den här resan. Men nu var det hår jag skulle prata om. Även om jag gillar mitt korta som jag har nu kan jag inte vänta tills jag får tillbaka mitt långa friska hår. Nästa sommar borde det vara långt igen. Men ska verkligen ta hand om det tills dess. 

Puss 

Kommentera

