OBS ”äcklig bild” 


  
Vaknade med pannan full av knotter. Det kliade som fan och blev värre. Det gick ner mot kinderna ju längre dagen gick. Hittade Kestine i min väska som innehåller antihestamin (allergimedicin) och tog en sån. Det blev bättre men inte helt bra. Nu kom jag hem för någon timme sen och la Aloe Vera på det och nu sitter jag med gurkor på hela pannan. Hoppas på att det hjälper! Varför utslagen uppstått vet jag inte. Jag har inte ätit ngt nytt eller använt något nytt smink så måste vara klimatförändringen eller förresten. Nu kom jag på det! Använde ju inpackning med toning i som kan ha irriterat pannan. Skulle vara skittråkigt isånafall eftersom jag inte klarar mig utan den. Får vata försiktigare nästa gång. 

Puss  

 
Ser så fint ut ellerhur? Haha. Bjuder på den. Puss 

Kommentera

