Söndag,måndag, tisdag 


   

   
I söndags var det släktträff på mammas sida. Det var 5 år sen jag träffade hela släkten så det var riktigt kul att se alla igen. Vi åt god mat och bara pratade i flera timmar. Barn som var just barn förra gången var helt plötsligt tonåringar, bebis som låg i magen var helt plötsligt fem år, jag var helt plötsligt en av dom vuxna. Vilken häftig känsla! Tänkt hur mycket som kommer förändras tills nästa gång vi ses. På kvällen hjälpte jag farmor med hennes mobil. 

    

    Måndag, hjälpte farmor med att skaffa ny mobil. Så som ni säkert förstår så kunde jag inte fixa farmors mobil i söndags så hon skaffade en ny Iphone 5s. Hon vart helt chockad när jag kunde hämta alla inställningar från förra mobilen till den nya. Efter det jobbade jag med barnen mellan 15-18. Efter det blev det gymmet med mamma. Sats hade nyöppning igår med massa prova på klasser och en kostrådgivarkurs som vi gick på. Riktigt grym tjej. Länkar hennes blogg här –>LÄNK

Tisdag. 

Somnade tidigt igår. Vaknade sent. Behövde sova helt enkelt. Var på gymmet vid tolv och körde kondition. Fanny kom vid ett och då visade jag henne lite övningar. Vi körde på en timme. Efter det gick vi hem till mig. Jag skrev ut Fannys cv. Följde med Fanny upp till centrum igen där jag handlade. När jag kom hem åt jag lunch sen gick jag upp till gymmet igen där en timme bodypump väntade och 45 minuter på bandet efter så är rätt trött i kroppen nu. Imorgon ska jag gymma  igen med Fanny. På kvällen jobbar jag på 7a  

 

Puss 

Kommentera

