Torsdag. 


  
Åh vilken bra dag trots att jag varit så himlans trött och haft en huvudvärk som inte ville ge med sig. 

Vaknade vid tio och åt min frukost. Vid tolv mötte jag Fanny på gymmet och efter någon timme kom Felicia och gjorde oss sällskap.  Det är femte gången den här veckan jag är på gymmet. Med tanke på att det bara varit fyra dagar hitills så kan jag ge mig en rejäl klapp på axeln. Nu känner jag nästan att jag måste slå något slags rekord och träna imorgon och på söndag också. Efter gymmet tog vi en snabb fika. Efter det skulle jag jobba. 

Kom hem vid 7. Har städat på och rensat garderoben trots huvudvärk. Men jag ville bara ta det lugnt och ligga i soffan och jag kan inte slappna av när det ligger kläder precis överallt. Har liksom flyttat över kläderna från soffan till sängen och tvärtom när jag ska sitta/ligga där. Haha. Då har det gått för långt. Imorgon är jag ledig. På lördag jobbar jag och på kvällen blir det utgång. Eehoo! 

Puss 

Kommentera

