Lördag 


  
Hej bloggen. Befinner mig på jobbet. Kom hit en halvtimme för tidigt för att SL som vanligt inte kan visa rätt tider. Men var rätt mysigt att strosa runt på en kort promenad innan jobbet. Idag jobbar jag lunch. Det är väldigt lugnt och vi har bara ett sällskap. Ikväll blir det nog utgång. Är lite förkyld så borde stanna hemma. Men om jag känner mig rätt så är jag ute ikväll iallafall. 

Imorgon åker min älskade bror till Barcelona. Han är där en månad för att gå en bartenderutbildning. Så ska upp tidigt och följa med till Arlanda. Om två veckor ska jag till Arlanda igen och lämna av farmor. Känns som alla åker nu. Haha. Men åker nog till farmor i november i någon vecka så jag får pussa på Milo. 

Puss 

Kommentera

