Saturday fun. 


  
 
Hej bloggen. Kom precis hem från en utekväll. Sa ju att jag inte skulle kunna hålla mig. Men var inte ute alls länge faktiskt. Kom hem strax innan tolv. Ska åka och lämna Joel idag så vill inte vara helt död då. Han åker till Barcelona i en månad för en bartender utbildning. Kommer sakna honom så jäkla mycket. 

Men tillbaka till igår. Allt gick super på jobbet. Min andra lunch jag jobbade. Joel hämtade upp mig efter jobbet. Han skulle hem hit för att låna en resväska. 

Mötte upp tjejerna vid sju. Vi gick till en bar där man kunde äta och dricka gott på söder. Var många år sen jag var på söder i drick och ät syfte så jag hade glömt bort alla ställen eller så hette dom något nytt. Men hade iallafall sjukt trevligt. Älskar sånt här så jäkla mycket när man är singel. Umgås med singlar som är lite crazy och bara vara. Just nu känner jag att jag aldrig vill ha en pojkvän. Så länge jag har mitt ingefära te och en bra bok på hösten så kan jag skippa att ha en pojkvän. Nej. Helt så är det kanske inte. Men just nu i detta stadie älskar jag att vara singel! 

Puss 

Kommentera

