Söndag 


  
Hej bloggen. 

Söndag idag och har har haft en riktig toppendag. Jag har inte gjort ngt speciellt eller träffat någon speciell. Jag har bara varit med mig själv. Gått på en lång promenad i det så himla fina vädret Stockholm bjöd på idag och bara haft det bra. Satte mig på en mysig plats och kollade ut över vattnet i en halvtimme och bara rensade huvudet. Sånt behövs ibland. Jag har så otroligt mycket att tänka på just nu. Jag fyller år snart dessutom och detta år vill jag fira det stort. 

Min födelsedag betyder jättemycket för mig. Kanske låter egocentriskt. Men det är precis tvärtom. Anledningen till att jag älskar att fylla år är för att alla mina vänner och familj måste samla ihop sig på ett och samma ställe så jag får njuta av alla samtidigt. Okej, det kanske var lite egocentriskt iallafall. Hehe. Nej men jag har haft riktigt dåliga födelsedagar dom senaste åren med massa bråk runtomkring mig så detta år vill jag skita i allt sånt och bara ha riktigt kul! September har gått alldeles för fort dessutom. Det är mindre än två veckor kvar tills min födelsedag och alldeles nyss var det typ över en månad kvar så förstår inte vart all tid tar vägen. 

Den här veckan kommer nog gå fort. Jobbar hela veckan. I helgen kanske det blir kräftskiva. Vi får se men det skulle vara skit kul isånafall. 

Puss 

Kommentera

