Höstmys! 


   
 
Det var så mysigt att komma hem till ett rent hem som doftade super gott tack vare mitt ljus från Voluspa. Köpte det när jag var i USA första gången. Vill inte tända det för mycket för vill inte att det ska ta slut. Ska komma ihåg att önska mig ljus därifrån i julklapp av Linn. Ljusen där kostar nästan en hundring mindre. Men jag älskar dom verkligen. Ska köpa såna där doftpinnar och ha hemma. Sen vill jag inte att den ska ta slut för att det är ett minne från första resan till mitt drömland. Jag kommer ihåg det som igår. Hur jag inte kunde tro på det, att jag skulle till Los Angeles. Aja nu var det inte det som det här inlägget skulle handla om. 

Idag har jag stortstädat och rensat bland kläder. Sen har jag jobbat. Nu på kvällen har jag varit och tränat. 

Puss  

Kommentera

