Jag älskar hösten 


   
    
    
   
När jag var mindre hatade jag att fylla år på hösten. Jag fyllde år senare än alla andra och jag hatade att jag fyllde år första oktober för det kändes som att min födelsedag ”invigde” till det kallare. Nu älskar jag det. Hösten är verkligen en tid för att mysa. Dricka te, läsa böcker, tända ljus och ha på sig tjocka mysiga tröjor. En tid för att gå på mysiga promenader och ta bussen ut till Drottningholm för att se hur alla asplöv har ändrat färg. Allt har med inställning att göra har jag kommit på. Efter 23 år 😉 

Puss 

Kommentera

