Mina tre tips 


   
   

Dom här tre sakerna älskar jag. Dessvärre är alla tre slut så ska köpa nya snart. Jag har testat en primer förut från maybeline men har hört bara bra saker om primern från smashbox. Man ska få som en photoshoppad effekt på ansiktet så ja, ge mig snälla. Sen settingspray är den nya grejen. Det är helt enkelt en spray man sprayar när sminket är klart som gör att sminket sitter ännu längre. Jag har haft en spray från wet and wild som inte var så där jätte bra så skulle vilja testa loreals eller ännu bättre den Mac skulle jag kunna döda för men tills dess får denna från Loreal duga. Har läst att den ska vara bra den med. Sist men inte minst. Min trogna vän. Uniqe one. Denna gör mirakel med mitt hår har skrivit om den så många gånger här på bloggen. Den tog slut nu vid senaste duschen. Förutom att den gör mirakel för håret så luktar den så himmelskt gott också. 

Så om ni vill hålla er extra snygga o höst och vinter rekommenderar dessa tre. 

Puss 

Kommentera

