Bästa helgen! 


  
Den här helgen har varit så rolig! 

I fredags åkte jag hem till Louise för att dricka vin på hennes balkong och äta sushi. Efter det tog vi en taxi hem till Charlotte där vi firade henne och minglade med alla som var där. Efter det blev det en taxi in till stan där jag Louise, Max och Wilhelm dansade till stägning på labbet. Kom hem vid sju. Hade verkligen sjukt kul. Lördagen blev hur trevlig som helst den med. Vaknade bakis vid tolv. Sprang hem till farmor och hjälpte henne med datorn. Gick hem och sminkade mig och mötte upp Louise och åkte hem till Sofie där det var tapaskväll med Niclas och John. Efter det drog vi till slakthuset där det var världens kö, mötte upp pappa och åkte hem med honom. 

Idag har jag hjälpt farmor med en soffa och efter det åkte jag och pappa till Netonnet. På vägen hem köpte vi Thai mat och kollade på Bajen matchen. Vi vann! Så skönt. Nu på kvällen har jag haft spa kväll. Mitt hår behövde en rejäl hårkur så har suttit med inpackning i en halvtimme. 

Imorgon jobbar jag och sen ska jag träna. Puss! 

Lämna en kommentar