Måndag 


  
Måndag idag. Jag sov så himla länge. Hade några timmar att ta igen från helgen så var väl därför. Gick upp och gjorde i ordning en stor god frukost. Något som är så himla typiskt mig är att jag alltid glömmer köpa ny mjölk till mina flingor. Så idag fick jag blanda min mjölk med havremjölk. Ingen vidare hit. Fick för mig att det smakade konstigt men det gjorde det inte egentligen. Jag cyklade till jobbet vid halv fyra. Gjorde i ordning en picknick och tog med mig barnen till Björklunds hage där vi klappade fåren, hälsade på hästarna och lekte galet mycket. Så som en sån här fin höstdag ska spenderas. Efteråt cyklade jag till völlingby, handlade mat och mötte upp Felicia för en snabb shopping tur. Jag köpte ett par nya jobbbyxor. 

Juste. Hur snäll är inte Sofie? Hon hade ett set oanvänt löshår hemma i min färg som jag fick av henne. Så jäkla snällt! Så nu känner jag mig som mig själv igen. Guld värt! ❤️❤️❤️

Kommentera

