Tisdag 


  
Hej bloggen. 

Kom hem från jobbet för någon timme sen. Det var fullt drag och jag hade inte ens rast. Men vi hade sånt flyt idag så det kändes inte att jag jobbat över en timme. Jag känner mig annars rätt pigg eller snarare glad. Trött är jag, mina fötter värker ngt så fruktansvärt. Imorgon jobbar jag lunch. Sen hämtar pappa upp mig. Vi ska åka och lämna farmor på Arlanda vilket betyder att min älskade Milo förvinner iväg till Spanien med farmor. Kommer sakna honom så!  Men på torsdag fyller jag år och på fredag ska jag fira med alla mina vänner. Så jag kommer inte lida. 

Har inte så mycket mer att skriva så vi hörs imorgon helt enkelt. Puss 

One thought on “Tisdag 

Kommentera

