Bästa födelsedagen! 


   
    
    
  

Denna dag har varit världsabäst! 
Felicia och Louise var här och åt frukost imorse. Båda hade med sig helt enorma buketter som jag satte ihop till en megastor bukett som ni kan se på sista bilden. Så fina tjejer! 

Jag och mamma åkte in vid lunch och shoppade lite. Jag köpte fransar till imorgon och en ny foundation. Hittade äntligen Ardells ”whispies” som jag hört så gott om (fransar) och sett på olika tjejer på youtube. Vi lunchade på ett sushi ställe. Jag köpte 15 bitar. Var vrålhungrig och sugen på precis allt. Kan säga att jag åt allt med gott samvete. Det är min födelsedag liksom. När jag kom hem bytte jag om snabbt och så hämtade pappa upp mig. Vi åkte och åt indiskt. 

Vad jag har fått visar jag i ett annat inlägg. 

Massa pussar och kramar till er! 

Kommentera

