Söndag. 


  
Älskar min nya kamera. Den tar så bra bilder. Idag har jag sovit tills jag vaknade vilket var vid tio. Gick upp och gjorde en stor frukost och fixade mig lite och sen…hör och häpna. Jag spelade in en film som jag tänkte lägga upp här. En get to know me tag film. Det har på riktigt tagit hur många timmar som helst att redigera den och klippa den. Jag måste öva för så här lång tid kan det bara inte ta. Försöker få över filmerna till min iPad istället så jag kan redigera filmen i IMovie men dom vill inte flyttad över så nu har jag redigerat filmen i Windows movie maker. Inte så spännande. Men men. Vi får se om den kommer upp eller inte. 

Nu ska jag snart äta sen ska jag gå ut på en lång promenad. Behöver rensa huvudet. 

Puss

Kommentera

