Idag har jag otur. 


 Har suttit och spelat in två filmer idag. Den första filmen gick hur bra som helst att redigera och lägga upp på youtube men när jag gjort det och skulle lägga upp den på bloggen så såg jag att hela filmen hackar. Why???? 

Måste jag ha sån otur. Nu håller jag på att ladda upp nästa film men tror inte den kommer hinna komma upp för jag ska in till stan och ta en promenad med Louise. Måste lära mig att släppa saker men blir så trött. Måste hinna ladda på mitt busskort också så måste springa nu egentligen. Men vill bara få upp den snabbt. Får se om jag hinner. Isånafall kommer jag inte hinna komma igenom filmen om det blivit något fel så ni får ha överseende med den. Annars kommer båda filmerna upp imorgon. Nu har den laddat klart iallafall. Nu ska den bara upp på youtube. Wish me luck. Tar med mig kameran på promenaden så kommer ta några fina bilder. Kram på er!! 

Kommentera

