Migrän 


  Hej bloggen. Fick en sån jäkla migrän attack nu på kvällen. Tror att det kan ha göra med vädret och att jag klätt mig för kallt. Kan det vara en utlösande faktor?

När vi ändå är inne på kyla, fy sat*n vad kallt det är nu. No joke! 

Var ute i två timmar nu på eftermiddagen och jag höll på att frysa ihjäl. När jag jobbade idag så sprack mina byxor. Så diet nästa vecka. Nej men skämt åsido. Byxorna är köpta på lager 157 så kvalitén är väl inte den bästa men blev lite snopen när det sprack till i grenen. Som tur var fick jag låna ett par byxor och jag hade en lång jacka på mig. 

Imorgon ska jag träffa Felicia. Hon gör mig alltid så glad så ska bli så kul att få lite kvalitetstid med henne. Vi hörs imorgon. Puss 

Kommentera

