More pictures


   
    
    
  Hur fint är inte Stockholm så här precis i början på hösten. Det kommer bli ännu finare men jag längtar inte tills november när alla löven har fallit och och det bara är grått och tråkigt. 
Idag är det onsdag, jag jobbar kväll så nu sitter jag och redigerar en film som kommer upp lite senare. I den testar jag mig själv hur långt jag hinner sminka mig på fem minuter. Vad tror ni? Den här filmen är jag faktiskt nöjd med klippningen och musiken som jag lagt till. Men som sagt, övning ger färdighet. 

Puss och kram 

Kommentera

