Mysigare fredag


DSC00226

DSC00227

Hej Bloggen.
Har saknat er idag. Har velat blogga många gånger men idag lämnade jag in min mobil på lagning. Skärmen sprack på min födelsedag typiskt nog. Jag hade inte brytt mig om det inte var så att sprickan sträckte sig över främre kameran. Jag måste ju kunna ta bilder med främre kameran. Jag tror att jag använder den mer än den bakre kameran egentligen. Hur som helst. Jag och mamma gick loss i butikerna efter vi lämnat in mobilen. Vi köpte bl.a ett stativ till kameran, en tröja, ett nytt soffbord och en byrå till min hall. När jag kom hem så rensade jag i mina garderober. Packade undan alla sommarkläder och skor och tog fram vinterjackan. Hemska jacka. Har inte saknat den.
När allting var klart unnade jag mig ett bad med mitt nya badskum som jag fick i present. Sån himla underbar grej. Man häller i fem skopor badsalt och så blir det som ett honungs/mjölkbad. Jag känner mig som att jag har varit på spa. Jag peelade kroppen och efter så smörjde jag in mig med en bodybutter, också från Body Shop.

Nu ska jag bara slå mig ner i soffan, eller varför skrev jag så. Jag sitter redan i soffan. Haha, Aja!
Ha en trevlig fredagkväll hörni!

Ps: Jag är ju så fruktansvärt beroende av min mobil och har redan tittat surt på samsungen som jag lånar minst 1113 ggr. Jag vill typ inte använda den för att det inte är min Iphone. Haha. Så töntigt.

Ds: första fredagen på länge jag sitter hemma och kollar på Idol. Känns väldigt skönt.

Kommentera

