Fredag


IMG_2545

Hej bloggen!
Idag har jag tränat med den här pinglan. Jag måste seriöst varit den tråkigaste ever att träna med. Jag är så långt inne i ketos jag har ingen vidare energi till att träna men tycker jag var duktig ändå. Efter gymmet så gick vi runt och kollade i lite affärer och sen sa vi hejdå.
Innan gymmet så spelade jag in en film som ska komma upp idag men har en ny dator som jag inte hittat ngt bra redigeringsprogram till än. Tydligen så finns inte det programmet till den här typen av programvara men jag är inte så oteknisk så jag ska nog lösa det på ngt sätt. Nu ikväll vet jag inte vad som händer. Kanske drar ut eller så stannar jag hemma. Får ändå inte dricka eftersom jag går på LCHF.

Puss och kram

Kommentera

