Min viktnedgång


Äntligen är den här filmen uppe. Jag kunde inte lösa problemet på den nya datorn så jag fick helt enkelt ladda upp filmen på den gamla datorn. Ska ta med mig datorn till pappa. Han kan nog lösa problemet. I värsta fall köper jag bara något bra redigeringsprogram.

Alltså en helt annan grej. Jag kollar på idol nu och precis när jag skulle klicka på publicera så ser jag Army of Lovers på scenen. Alexander bard spankar Dominika på röva. Riktigt högkvalitetsprogram alltså. UÄÄÄÄK!

Kommentera

