Ostbricka


Blogg

Jag hade ingen aning om vad jag skulle äta till middag idag när jag var inne på Citygross och eftersom jag från ingenstans har börjat älska ost av alla möjliga sorter så bestämde jag mig för att göra en liten version av en ostbricka. Som jag njöt. Det enda som fattades egentligen var ett glas rött. Men det får jag ju inte dricka så jag nöjde mig med cola Zero.

Gud vad jag älskar min nya dator. Den har så skönt skrivbord att jag skulle vilja ha en hel uppsats att skriva om. Nu ska jag kolla på film. Kände för en barnslig och rolig film så jag laddade ner insidan ut. Vuxenpoängen är alltså borta från ovanstående middag.

Jag och mamma pratade idag om att kanske åka till london över en helg. Det var två år sen jag var där och jag älskade det. Jag var där med mitt ex och hans mamma i två dagar. Det var nästan 17 grader om dagarna trots att vi var där i mitten på december. Kommer ihåg hur fina juldekorationer det var överallt och alla bra butiker med en massa bra shopping. Det enda dåliga med resan var väl egentligen att det är så dyrt att ta sig runt överallt. Taxi är svindyrt, tunnelbanan är lite krånglig att förstå sig på och bussarna är också dyra om än väldigt roliga att åka på. Det känns som att det var en del jag missade när jag var där senast så vill göra om resan och se allt om igen.

Imorgon ska jag träna igen. På kvällen har jag planer. Det här kommer bli en bra helg.
Puss

Kommentera

