Lördag


Hej bloggen.
Lördag idag, tvingade mig att gå upp vid en anständig tid trots att jag sov så dåligt inatt. Har typ världens ilandsproblem där täcket är för varmt men rummet är för kallt. Så ska införskaffa mig ett nytt täcke snarast.

Idag har jag varit ute på en promenad och sen tog jag en fika. Blev lite små shopping också som sminkborttagning men dom hade inte den jag ville ha så köpte vara vanliga servetter som man tar bort sminket med så länge tills jag köper den serien jag vill ha. Det var faktiskt en serie som Felicia tipsade mig om som är ekologisk och har bara organiska ämnen i sig. Serien heter Good Things.

Ikväll möter jag kanske upp några vänner och får se vad kvällen tar vägen men har varit på så dåligt humör hela dagen så vet inte om jag kommer vara den roligaste att vara med. Puss

Kommentera

