Söndag


image

Min middag igår, lax med citronsås, broccoli och bönpasta.

Hej bloggen.
Söndag idag och jag är på så fruktansvärt dåligt humör. Har varit på dåligt humör igår och idag. Herregud. Det är det värsta jag vet eftersom jag är så glad i vanliga fall men har lingonvecka så det är därför.
Idag har jag haft en sån mysig dag. Jag vaknade vid nio och mötte pappa vid tio för att åka på en mässa. Mådde skit dåligt under mässan. Fick blodtrycksfall och var tvungen att sätta mig ner.  Hade inte ätit frukost+lchf+lingonvecka  så inte helt konstigt. Det gick över efter en stund men har inte känt mig som mig själv riktigt efter det. Skulle vara typiskt om det var något på gång nu när jag ska jobba hela veckan. 
Så efter mässan skulle jag och pappa äta lunch men eftersom jag mådde så dåligt så blev den snabb och sen bums hem. Nu på kvällen mådde jag lite bättre. Ville inte bara vara hemma så Joel hämtade upp mig, åkte hem till pappa och så kollade vi på matchen.
Imorgon får jag nog äntligen tillbaka min mobil. Den är färdiglagad och jag måste ge Phonehouse  en stor eloge för så snabb service. På kvällen jobbar jag.
Puss

Kommentera

