Finally! 


Äntligen har jag fått tillbaka min mobil. Verkar som att jag fått en helt ny eller så har dom slipat ner alla repor på sidorna för mobilen jag fick tillbaka är fläckfri. Jag klagar inte. Jag är perfektionist när det kommer till materiella saker och en skada på aluminiumet retargallfeber på mig. Kommer hålla så jäkla bra koll på min mobil framöver. Köpte nytt skal och skydd till skärmen på en gång. 

Har inte mått bra idag heller. Har så ont i magen och känner mig som om en influensa är på g eller ngt sånt. Men jobbar iallafall. Jobbar så kort så känns dumt att tacka nej till det. 

Hörs senare. 

Kommentera

