Tisdag


  Min goda ceasarsallad som jag gjorde själv igår. Utan krutonger dock. 
Hej bloggen. Tisdag idag. Tråkigt väder men jag är glad för det. Är fortfarande sjuk men det blir nog bättre snart. Idag har jag varit inne i ketos i en vecka. Jag har gått ner fyra kilo. Helt okej men är van att gå ner mer på en vecka om jag ska vara ärlig. I helgen kommer jag gå ur ketos om jag känner för det. Ska nämligen på fest på lördag och känns otroligt tråkigt att tacka nej till mat och alkohol. Dessutom är det tre veckor sen jag var ute så det är dags nu! 

Imorgon ska jag göra en otroligt rolig sak med Louise men det får ni veta imorgon. Håller tummarna för att det blir av bara. 

Puss 

Kommentera

