Grey hair dont care! 


   
    
 Det var detta roliga jag och Louise gjorde idag. Vi åkte till Swarshkophs huvudkontor och fick våra hår färgade i höstens trender. Vi var alltså hårmodeller. Jag har ju varit sugen på grått hår och voilà! Nu har jag det. Jag älskar det! Men ifall att jag skulle tröttna på det så är det bara en toning. När ja kom hem färgade jag löshåret i en askblond färg eftersom den lätt tenderar att bli grå om den inte får sitta i hela verkningstiden och resultatet blev perfekt! Snäppet ljusare men det gör ju ingenting eftersom det gråa kommer tvättas ur. 

Imorgon jobbar jag 10-18. Puss 

Kommentera

