Min lördag 


   
    
    
    
  
  
    
    
    
 
Min lördag var så himla bra. Jag vloggade hela dagen så det kommer en film snart så ni kan hänga med för att se hur det såg ut. 

Kan dra en snabb genomgång. Jag mötte Sarah, Hannah och Ebba på Riche för en gudomlig lunch. Jag drack ett glas vitt till maten. Efter lunchen shoppade vi lite i olika affärer sen for vi hem till Sarah. 

Vi gjorde i ordning oss och vid sju kom alla gäster. Vi drack, åt gott och minglade i några timmar. Felicia kom vid tio för att följa med oss ut. Vi drog hem till en kompis som bodde i närheten av Sarah. Där lekte vi lite lekar och drack lite mer. Vid tolv tog vi en taxi till Bergmans där vi blev väl bemötta av en värdinna och bord. Vi drack champagne hela kvällen och festade galet. Kom hem vid kvart i fyra. Kvart i tre vintertid. 

Idag har jag varit sjukt bakis. Har köpt godis och pizza. Imorgon blir det lchf igen! 

Puss 

Kommentera

