Måndag 


  
Hej bloggen. 

Måndag idag och det har varit strålande väder men svinkallt idag. Jag har jobbat några timmar och efter jobbet åkte jag till Ikea med pappa och Joel. Vi shoppade massa roliga grejer. En sak som jag kommer visa i nästa inlägg. 

Imorgon ska jag klippa och färga håret på två vänner till familjen. Är redan taggad på det. 

Ikväll måste jag duscha mitt hår men jag vågar inte. Jag älskar mitt gråa hår och vill inte att det ska försvinna. I och för sig så kan jag alltid färga det grått igen om det skulle gå ur allt för mycket. 

Hörs snart. Puss 

Kommentera

