Jag hatar telenor! 


Jag har precis suttit i en halvtimme i telefon med telenor. 
När min mamma skulle köpa en vara hos Siba för en månad sen så sa dom att om hon kopplar sina abonnemang till telenor kunde hon få en rabatt på varan. Det dom inte nämnde var att hon då kommer vara kund hos telenor i 24 månader utan att hon kan säga upp abonnemangen och utan någon som helst fördel (typ att man kan lägga till en mobil eller dylikt då varan mamma köpte tydligen räknas som en mobil i detta läge, alltså blev det ingen rabatt utan hon kommer betala mer för varan än vad den egentligen är värd till att börja med). 

Då mamma står på mitt abonnemang flyttades det över också. Det dom sa var att det skulle bli billigare för mig att vara kund hos dom då min mobil är färdigbetald den 1:à januari. Det dom inte nämnde var att det är min gamla iPhone 5 som är betald 1:à januari. Min iPhone 6 är färdigbetalad i mars 2017. Dom lurade henne totalt. Så jag ringde för att säga att jag vill absolut inte ha något abonnemang hos dom. Jag vill inte vara kund hos dom då jag tyckt att telenor är hands down sämst på marknaden. Men då det gått mer är 14 dagar så har jag ingen rätt att upphäva abonnemanget!! Jag, Sara Sanneskär ägs alltså av telenor. Jag är alltså tvingad att betala 499kr i månaden i 24 månader till telenor plus att jag måste betala min mobil till tele 2 på 310 kr till mars 2017. Det blir alltså 810 kr i månaden för en mobil och ett jäkla pissabbonemang jag inte vill ha. Jag är så jäkla arg nu så jag kokar. Gör inte som min mamma. Lyssna aldrig på försäljare! Dom är dumma i huvudet och lurar alltid. I detta fall ljög dom om min mobil. Fy fan! Skaffa aldrig aldrig aldrig telenor och om ni har möjlighet så säg upp abonnemanget! 

Jag vill passa på att ge tummen upp till tele2 som ville hjälpa mig och deras kundservice var hundra gånger trevligare än telenors. Jag kommer inte använda mitt abonnemang hos telenor. Jag kommer sänka det till den minsta summan och fortsätta vara kund hos tele2. 

Jag HATAR TELENOR. 

Kommentera

