Uppdate


   
Blev tvingad att uppdatera av Louise så tänkte att jag slänger in ett snabbt inlägg. 

I fredags jobbade jag på mitt älskade jobb. När jag kom fram till jobbet hade dom suttit upp våra namn på en anlagstavla där det stod fyra bra egenskaper med oss. Mina fyra bra egenskaper var; noggrann, ödmjuk, glad och vänlig. Vilka fina egenskaper! Slutade jobbet vid nio och då mötte jag upp Louise för en lugn chillkväll hos Henrik. Men…självklart blir det inte lugnt när man slår ihop mig och Louise. CI festade ute på olika klubbar  med några killkompisar till stängning. Sen kastade jag in handduken och åkte hem. 

  Lördag. Sov i några timmar. Sen upp vid tio och packade. Mötte upp Joel som skjutsade mig hela vägen till Uppsala och hem till Jennifer. Vi handlade mat och alkohol. Vid 6 kom Sarah hem till Jennifer. Vi åt middag och pratade om allt möjligt. Intag av alkohol vid samtalet föregicks också. Vi hade verkligen så himla trevligt. Helt chockerande hur fina vänner jag har. Vid halv tolv tog vi en taxi in till stan för att ta ett glas på terassen. Där satt vi till ett sen drog jag och Jennifer vidare till en klubb och dansade helt galet mycket. Hade så kul! Uppsala levererade i musik och ja, helt enkelt i allt!! 

Puss 

Kommentera

