Fars dag 


  
Hej bloggen. 

Har verkligen haft en sån himla mysig dag. Däremot är jag så bakis så att det känns sol att det har gått två dygn på ett dygn. Jag menar, att jag imorse satt hemma hos Jennifer och åt frukost känns som att det hände igår. När jag kom till Stockholm så hämtade Joel och pappa upp mig. Vi åkte till Bromma blocks och vi handlade lite. Sen åkte vi och handlade Thai mat för att sen åka hem och kolla på film tillsammans och fira fars dag. Vi pratade om våran eventuella Spanien resa vi tänkte göra över julen. Sen skjutsade Joel hem mig. Perfekt söndag. 

När jag kom hem hoppade jag in i duschen för att sen slänga mig ner i soffan och halvt dö. Den här helgen har varit så himla bra början till slut. Men det har tagit på mig att flänga runt så mycket som jag gjort. Mina fötter gör så ont efter två utekvällar i klackskor. Men så värt det! Tack underbara människor för en grym helg! 

Puss 

Kommentera

