Yogalates 


  Åh! Idag prövade jag på något helt underbart, yogalates. Felicia bokade in oss på det igår och jag är så glad att jag gick. Det fick mig att inse att träna inte måste handla om stress och styrka utan också andning och inre styrka. Vilken häftig upplevelse. Jag kommer vilja gå varenda måndag framöver. Känner verkligen att jag hittat något jag vill bli bra på och lära mig mer om. 
Jag hann jobba innan träningen. Har varit på dåligt humör hela dagen men det släppte när jag träffade Felicia. Efter träningen så gjorde jag i ordning en hårinpackning med ricinolja i. Har gjort det några gånger i veckan så att mitt hår ska växa. Mitt hår har vuxit ungefär tre centimeter men jag blir nöjd när det har vuxit ut i en längd jag trivs med. Efter det gjorde jag i ordning en blackhead cleansing mask. Den fungerade så bra. Ska visa hur man gör i ett annat inlägg. Nu ska jag sova.  

Puss 

One thought on “Yogalates 

Kommentera

