Tisdag. 


  
Bild från i fredags. 


Hej bloggen. Har haft en sån himla bra tisdag. Sov länge, tror jag håller på att bli sjuk så därför sov jag så länge. Vid två kom Louise hit. Vi gick på en lång promenad runt omkring här. Blev åtta kilometer. Det var superfint väder idag. Passar på att få så mycket naturligt D vitamin i mig som möjligt. Efter våran promenad gick vi hem till mig för att dricka kaffe. Jag följde sen med henne till tunnelbanan och köpte kokosmjölk till min chiapudding. Louise tipsade om det och helt ärligt gör jag allt för att göra den så god som möjligt. Jag tröttnar annars så snabbt på den. Stötte på pappa på Coop. Vi catchade upp en stund och sen gick jag hem. 

Imorgon kväll jobbar jag. Innan ska jag träffa Felicia. På torsdag jobbar jag 17-02 men det roliga är att Louise ska jobba med mig så det kommer bli ett riktigt roligt pass. Vi hörs imorgon. Puss 

Kommentera

