Ruttet ägg. 


Måste bara berätta en sån grotesk äcklig sak som jag precis upplevde. Jag skulle koka två ägg till min frukost. Har börjat tvinga mig själv att äta frukost och då passar två ägg perfekt som första måltid. När jag knäcker ägget för att skala det så känner jag en sån ofantligt äcklig stank. Hela ägget är ruttet. Jag har inte en känslig mage men jag var riktigt nära på att kräkas. Det andra ägget var okej men jag kunde bara inte äta det. Jag mådde så illa så nu är ägg förstört för mig ett bra tag framöver. Fy fan. 

Kommentera

