Tisdag 


   
 Ballonger från Pampers eventet och den nyaste BMVn som kom på besök senare på kvällen. Helt sjukt snygg. 

Hej bloggen. 

Idag har jag jobbat. Har varit så otroligt seg hela dagen men höll i ett event själv så det fick inte märkas. Fick däremot gå hem lite innan för att det inte fanns ngt kvar att göra och det var väldigt skönt. Tog sällskap hem med pappa. Handlade middag och sen gick jag hem. Slängde mig ner i soffan så fort jag kom hem. Igår jobbade jag med barnen. Dom var superglada och vi hade det superkul. Vid halv sju var jag på gymmet för att gå på bandet en timme innan yogalates. Det var så skönt att unna sig en timme med bra musik i öronen och bara gå. Gick på yogan med mamma och Felicia. Tyckte lika mycket om det igår som förra veckan och denna gång vågade jag lita mer på min kropp och balans. Detta är verkligen ngt jag vill fortsätta med då jag har blivit så stel av att jag bars fokuserat på styrka när jag tränat. Jag behöver bli mer vig och släppa stress i axlar och höft. Nu ska jag kolla på Big Bang theory i sängen och sen sova. Imorgon väntar jobb men inte förrän vid två. 

Puss 

Kommentera

