Godmorgon måndag 


 
Jag har inte mått speciellt bra i helgen så därav den dåliga uppdateringen. Jag var hemma hela fredagen förutom en träff med Felicia. Vi fikade och kollade i affärer. Försökte hitta en julig klänning men var för kinkig för att hitta ngn. Lördag, gick hem till pappa. Jag och Joel kollade på film. Maleficent, sen åkte vi till Ikea och sen skjutsade Joel mig hem till Louise där vi drack vin och sminkade oss. Sen åkte vi hem till Sofie som bjöd på glöggmys. Efter det drog jag och Louise ut. Vi gick till Vampire Lounge och Frida kom dit. Dessvärre mådde jag fortfarande inget bra så jag kom hem vid två tiden medans dom andra fortsatte festa. Är så glad att jag tog valet att åka hem. 

Söndag. Var på julmarknad med mamma och hennes man. Sen stack dom till tunnelbanan för att åka på kryssning till Riga. Jag mötte upp pappa och Joel vid fyra för att gå på restaurang. Vi valde en grekisk restaurang. Efter det köpte vi adventsfika och gick hem till pappa där försökte vi boka Spanienresan men hemsidan krånglade så mycket så vi bestämde oss för att vänta men när jag kom hem fick jag sms om att det var bokat och betalt så den 21 – 30 är vi i Spanien. Första gången i hela mitt liv jag firar jul utomlands. Känns väldigt konstigt men kan tänka mig att det blir väldigt mysigt och ännu mer intimt för att man ändå vill behålla hela julkänslan. 

Nu ska jag gå upp ur sängen. Börjar jobba vid tolv så det kan vara en bra idé. Haha. 

Puss 

Kommentera

