Godnatt


Igår kväll hade jag en sån effektiv kväll. Jag storstädade hela lägenheten, skrubbade rent hela badrummet och julpyntade. Okej,  jag ställde fram en ljusstake men jag hittade inte mina röda gardiner som jag köpte förra året. Dom måste försvunnit i flytten som mycket annat. Haha. Och så tvättade jag alla mina kläder. Så ikväll var det lite lugnare. Jag hade spakväll ist. Tog ett långt bad och hade olika oljor i håret. Även fast jag hatar vintern så måste jag ändå säga att jag mår riktigt bra på vintern. Jag är lugn inombords och myser runt i mysiga mjuka kläder. Hemma så bor jag i mina varma tofflor, ett par leggings och en stor stickad tröja. Jag föredrar att frysa än att svettas. Har jag alltid gjort. Men jag älskar sommaren. Sommaren och våren är verkligen mina årstider men vintern är väl inte helt fy skam. Måste köpa en varm vinterjacka bara så klarar jag nog den här vintern med. Haha. 

Idag har jag jobbat. Jobbade 12 till 17 med barnen. Dom var hemma och var sjuka så vi kollade film, gick till affären och bakade. Vi bakade cupcakes med frosting. Supergoda. 

Imorgon börjar jag på lchf och kör på det till den 21a december.  

 
Puss 

Kommentera

