I juletider 


  

Ville bara slänga in ett snabbt godnatt inlägg. Idag har jag haft en riktigt mysig dag. Har fikat, shoppat julsaker med mamma. Köpt en ny foundation från maybeline. Ville byta till maybeline då loreal testar sitt smink på djur så nu får vi se vad jag tycker om den. Hade True Match, golden beige innan men nu bytte jag till FitMe #125. Har för mig att jag haft den förut och att jag tyckte om den. Annars så får jag köpa en ny. Köpte även ett par nya skor och en ny ögonbrynspenna. Den andra jag hade var alldeles för mörk har jag insett så köpte en lite ljusare. 

På kvällen har jag också hunnit prata med Linn i telefon. Vi är supertaggade på Spanien och taggade på att Linn kommer hem. Om 15 dagar är hon hemma liksom. Som jag saknat henne. Imorgon jobbar jag 9-17. Vi hörs då. Puss 

Kommentera

