Tisdag 


  
  
Idag kläddes granen. En liten fick det bli i år men det är tanken som räknas. Sen bakades det pepparkakor. 

Hej bloggen. Idag var sista lediga dagen för veckan. Det spenderades med lite träning, storhandling och pepparkaksbakande. Mamma ville baka pepparkakor och jag tyckte att det kunde vara en rolig utmaning att sitta och baka pepparkakor utan att få smaka av degen eller äta en pepparkaka när den var klar. Kanske är sadistisk mot mig själv men jag klarade det utan problem. Som sagt så är jag en allt eller inget människa. Så lchf funkar väldigt bra på mig för att man inte kan fuska för då går du ur ketos. 

Som tur är ska pepparkakorna ändå inte ätas förrän på julafton som vi ska fira den 20e då vi är i Spanien den 24e. 

Imorgon ska jag träffa Felicia. Vi ska färga hennes hår. Sen på kvällen ska jag hämta mina barnvaktsbarn och sen vid 19 ska jag vara på jobbet för att jobba till 22. Vi hörs imorgon. Puss 

Kommentera

