Mina dagar i text 


  
Har uppdaterat så jäkla dåligt den här veckan men har jobbat och spenderat min lediga tid med mina vänner. I fredags efter jobbet mötte jag upp mina gamla kollegor för en utgång. Vi for runt på lite olika ställen och allt avslutades på solidaritet innan jag slängde in handduken och åkte hem. I lördags färgade jag håret på Felicia. Mamma satte in löshår på mig. Felicia hade köpt hår i fel färg så jag köpte det av henne. Mama var lite nervös men resultatet blev jätte bra! Så nu har jag hår igen hörni! Haha.

Vid elva mötte jag upp Felicia. Vi drog in till stan, soap där vi dansade. Sen drog vi till stures, V och dansade vidare. Hade så jäkl kul igår. Idag mår man som man förtjänar. Kollar på Victorias secret fashion show. Har inte fått ngt gjort idag. Har bara fikat med Felicia och duschat. Thats it! 

Vi hörs imorgon. ❤️❤️

Kommentera

