Tisdag 


  
I am so fucking happy!!! 

Idag fick jag veta att jag kom in på frisörskolan. Okej jag fick veta igår men jag ville hålla på det lite och smaka på det själv innan jag skrev ut det här. Jag började gråta och dregla och förstörde hela mitt smink, kan tillägga att jag skulle åka till jobbet fem minuter efter så jag fick göra om hela sminkningen på fem minuter. 

And another thing that is making me happy, Linn kommer hem idag!! 

Jag ska snart åka in till stan för att möta upp mamma. Vi ska käka lunch inne i stan och sen åka till Arlanda med Louise. 

Hur jäkla bra är mitt liv just nu? 

Kommentera

