Fredag


Hej bloggen.
Befinner mig på jobbet. Dom behövde en som satt i receptionen idag så jg hoppade in. Jag tog med mig datorn så har fått lite saker gjort och nu tänkte jag slänga in ett inlägg lite snabbt. har jobbat som en tok den här veckan. Har varit ledig en dag men den dagen for jag runt som en tok iallafall eftersom Linn kom hem från USA.
Men efter att jag slutat ikväll vid ett går jag äntligen på julledigt. På måndag åker jag och familjen till Spanien för att fira jul med farmor. Det ser jag fram emot. Har haft en rätt ointressant vecka annars så därför har jag inte bloggat. Idag kom Felicia hem till mig. Vi har färgat hennes hår i omgångar för att få det ljusare och idag satte vi in löshår. Resultatet blev så bra och mycket ljusare vilket var det vi ville åstadkomma. Kan försöka knycka åt mig en efterbild nästa gång jag träffar henne.

I helgen har jag lite roliga planer. Som imorgon blir det julmarknad och sen julebak med mamma och linn och på kvällen utgång med Louise, Linn och några andra. På söndag är det lilla julafton hos mamma och på måndag åker vi som sagt.

Idag efter jobbet ska jag och Linn ta ett glas för att fira våran julledighet. Kan inte förklara hur gärna jag vill ha ett glas Sauvignon Blanc i min hand just nu.
Men vi hörs imorgon hörni!

PussIMG_2063

Oldie från i somras, tycke jag ser så där lätt sminkad och fräsch ut men i själva fallet var jag svinigt bakis.

Kommentera

