Lördag kväll 


  
Jag ville så gärna få en vimmelbild på mig, Linn, Louise och Sofie men vi befann oss på olika ställen så det blev en bild på Linn och Sofie och en på mig och Louise. Det finns ju liksom inte redan tusen vimmelbilder som ser typ likadana ut på mig och Lollo liksom. Haha. 

Jag hade det sjukt jäkla kul igår. Jag laddade ner Uber som nu blivit min favorit app. Vi tog en Uber vart vi än skulle typ. Haha. Vi var hemma hos Louise och förade och åt sushi sen drog vi till Soap och senare Hells. Idag är det söndag och vi ska fira lilla julafton med mamma. Sen måste jag packa. Vi åker ju imorgon. På något sätt har ja glömt det mitt i allt. Puss 

Kommentera

