The sister tag


Här kommer äntligen en ny video. Var ett tag sen. Har spelat in en men inte orkat redigera och klippa den så tror jag skiter i att lägga upp den. Jag kommer ha med mig kameran till Spanien och filma lite varje dag. Eller jag ska försöka.

 

Är btw så fruktansvärt trött. Kunde inte somna inatt efter allt socker jag tryckte i mig vid julemiddagen så somnade inte förrän vid tre och gick upp nu vid åtta. Men av tidigare erfarenheter så kan jag sova väldigt oroligt när jag sover borta dom första nätterna så det kanske var lika bra tänker jag. Vi hörs sen när jag är på Arlanda.
Puss

Kommentera

